CM en LDV United denken aan epische accidentjes

Vele mensen zijn verzekerd voor hoge kosten binnen het ziekenhuis, maar helaas niet erbuiten. CM biedt daarom een aanvullend MediKo Plan aan, zodat je kosten ook gedekt worden wanneer je er geen opname in het ziekenhuis nodig is. Want laat ons eerlijk zijn: de kans is klein dat je ooit wordt toegetakeld in een episch laserzwaard gevecht. Maar de kans dat je je voet ooit omslaat tijdens een tenniswedstrijdje is veel groter. En dan heb je maar beter het CM-MediKo Plan als verzekering.
LDV United creëerde tot de verbeelding sprekende radiospots en filmaffiches (van de hand van Studio Caro) om dit te communiceren.
Credits
Client: CM
Client Contact: Steven Hermans, Maarten Wolput
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle
CD: Dries De bruyn
Creation: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Lorien Verachtert
Account Team: Marieken Maes, Elise Crispeels, Sara Coppens
Illustraties: Studio Caro
Radio Productie: Sonhouse
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]