CM kiest voluit voor LDV United

Na een competitie tussen FamousGrey, LDV United en huidig bureau Darwin BBDO heeft CM haar communicatiebudget toevertrouwd aan LDV United. In de selectieprocedure werd aan de deelnemende bureaus gevraagd een strategische reflectie te bieden op de uitdagingen die CM de komende jaren moet aangaan, en hoe dit creatief vertaald wordt. LDV United heeft een duidelijk merkverhaal neergezet dat teruggrijpt naar de roots van de mutualiteit. Dit merkverhaal zal vertaald worden in een communicatiestrategie die CM relevanter en meer onderscheidend moet neerzetten.
De samenwerking start vanaf augustus 2017. Nico Sablon (CM): “CM staat voor de uitdaging haar rol als gezondheidsfonds in te vullen en communicatief waar te maken. Daarbij is het cruciaal om in onze communicatie eenheid te behouden en te versterken. We geloven dat LDV ons hierin van grote waarde zal zijn, vooral door hun strategisch inzicht maar ook door hun hands-on mentaliteit en expertise.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]