Na een competitie tussen FamousGrey, LDV United en huidig bureau Darwin BBDO heeft CM haar communicatiebudget toevertrouwd aan LDV United. In de selectieprocedure werd aan de deelnemende bureaus gevraagd een strategische reflectie te bieden op de uitdagingen die CM de komende jaren moet aangaan, en hoe dit creatief vertaald wordt. LDV United heeft een duidelijk merkverhaal neergezet dat teruggrijpt naar de roots van de mutualiteit. Dit merkverhaal zal vertaald worden in een communicatiestrategie die CM relevanter en meer onderscheidend moet neerzetten.
De samenwerking start vanaf augustus 2017. Nico Sablon (CM): “CM staat voor de uitdaging haar rol als gezondheidsfonds in te vullen en communicatief waar te maken. Daarbij is het cruciaal om in onze communicatie eenheid te behouden en te versterken. We geloven dat LDV ons hierin van grote waarde zal zijn, vooral door hun strategisch inzicht maar ook door hun hands-on mentaliteit en expertise.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]