Op 1 maart werd complimentendag gevierd. Wereldwijd werden miljoenen complimentjes uitgewisseld. Voor Coca-Cola mocht het bigger en better. En dus kreeg het Gentse bureau Supermachine van de frisdrankengigant voor het derde jaar op rij de opdracht om‘Coca-Collega’s’ over heel Europa van de nodige complimenterende munitie te voorzien.
Supermachine ontwierp een Compliments Generator die intussen op volle toeren draait in onder meer België, Frankrijk en Zweden. De positieve vibe van #complimentsweek werd ook nog eens onderstreept door een candid camera film, bedacht door Supermachine en gefilmd in de gebouwen van Coca-Cola zelf.
Credits:
Klant: Coca-Cola Enterprises
Bureau: Supermachine
Account: Elke De Vilder
Creative Direction: Bas De Hooghe en Peter Lissens
Art Director: Bas De Hooghe & Stijn Hens
Copywriter: Peter Lissens & Niel Van Herck
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]