Cofidis lanceerde de voorbije maanden haar eerste echte online reclamecampagne en deed dit in samenwerking met videocontentbureau 87seconds. De Belgische kredietverlener zat met een grote uitdaging rond haar merkidentiteit en wilde de vele (onterechte) vooroordelen die er bestaan omtrent kredietleningen ontkrachten aan de hand van een doeltreffende videostrategie. Het betreft een kersvers partnership met 87seconds, waarbij gekozen werd voor online content expertise op de Belgische markt, en dit aan beide kanten van de taalgrens.
De reclamecampagne had als voornaamste doel een algemene herkenbaarheid te creëren; met eenvoudige maar ludieke sketches wenste de groep zich voor te stellen bij het grotere publiek, en dit zowel bij oud als bij jong. De campagne werd de voorbije maanden verspreid over de sociale media alsook op Youtube pre-roll.
Cofidis is één van de grootste Europese kredietverleners op nationaal niveau, zowel in Vlaanderen, Wallonië als Brussel, en hoopt verder op deze nationale identiteit verder te bouwen, zij het in een frisser jasje.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







