Cofidis lanceerde de voorbije maanden haar eerste echte online reclamecampagne en deed dit in samenwerking met videocontentbureau 87seconds. De Belgische kredietverlener zat met een grote uitdaging rond haar merkidentiteit en wilde de vele (onterechte) vooroordelen die er bestaan omtrent kredietleningen ontkrachten aan de hand van een doeltreffende videostrategie. Het betreft een kersvers partnership met 87seconds, waarbij gekozen werd voor online content expertise op de Belgische markt, en dit aan beide kanten van de taalgrens.
De reclamecampagne had als voornaamste doel een algemene herkenbaarheid te creëren; met eenvoudige maar ludieke sketches wenste de groep zich voor te stellen bij het grotere publiek, en dit zowel bij oud als bij jong. De campagne werd de voorbije maanden verspreid over de sociale media alsook op Youtube pre-roll.
Cofidis is één van de grootste Europese kredietverleners op nationaal niveau, zowel in Vlaanderen, Wallonië als Brussel, en hoopt verder op deze nationale identiteit verder te bouwen, zij het in een frisser jasje.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]