Communicatiecollectief Cojak is de communicatiepartner van het Internationaal Centrum Ethiek in de Sport en bedacht de TOPcampagne, een campagne waarbij de Vlaamse sportwereld een Time Out tegen Pesten vraagt. TOP staat hierbij voor Time Out tegen Pesten.
Cojak zorgde afgelopen week voor een teasercampagne waarbij topsporters via social media het time-out gebaar maakten met daarbij de boodschap: “Wij doen mee aan een time-out #TOPindesport.” De hashtag was een trending topic op de sociale media en ging niet onopgemerkt voorbij. Sporza en andere media werden geprikkeld en publiceerden de foto’s van de topsporters en –teams.
Tijdens de persconferentie van vrijdag 29 januari lanceerden Philippe Muyters, Vlaams minister van Sport, samen met Kristine De Martelaer, voorzitter Internationaal Centrum Ethiek in de Sport en topatleten Eline Berings en Axelle Bauwens de campagne Time Out tegen Pesten, het jaarthema van het Strategisch Lerend Netwerk Ethisch Sporten. De campagne pakt pesten aan en wil de sportsector informeren, stimuleren en ondersteunen om actief aan een pestvrije sportomgeving te werken. Om duidelijk te maken dat de hele sportwereld hiertoe de handen in elkaar slaat, ondertekenen de minister en alle vertegenwoordigers van het Netwerk het zogenaamde TOP-plan.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]