CommPass zet dit najaar opnieuw in op de versterking van vaardigheden en kennis binnen de mediasector. Het uitgebreide aanbod van trainingen is ontworpen voor zowel starters en junior talenten als meer senior profielen. Met deze opleidingen kunnen medewerkers zich verder ontwikkelen en voldoen werkgevers aan de verplichte opleidingsdagen die sinds 1 januari 2024 van kracht zijn.
Het opleidingsaanbod is zorgvuldig samengesteld om te voldoen aan ieders behoeften, enerzijds met kennis, anderzijds inspiratie en mogelijkheden om te netwerken en connecteren.
"Onze opleidingen zijn van grote waarde voor alle mediaprofessionals in onze sector," aldus Ann Hoerée, directeur van CommPass. "Ze krijgen de kans om begeleid en geïnspireerd te worden door de meest gerenommeerde media-experts binnen ons ecosysteem. We vertrouwen erop dat bestaande leden-bedrijven ook dit jaar hun talenten motiveren om talrijk deel te nemen aan deze hoogwaardige en relevante trainingen en we verwelkomen nieuwe bedrijven om lid te worden van CommPass zodat ze kunnen deelnemen aan ons rijk aanbod van activiteiten."
Meer informatie over alle activiteiten vind je op www.commpass.media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]