Concurreren met Apple en Amazon?

Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om vanuit je extreem unieke identiteit de speler te worden die iedereen benijdt. De beste concurrentie is geen concurrentie. Dat zeggen niet wij (al gaan we dat niet tegenspreken), dat zegt
Carole Lamarque. Zij is expert innovatieve marketing en founding partner van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze twintig jaar ervaring in extreem competitieve markten en marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet. In haar nieuwe boek Unfair Advantage legt ze uit hoe je moet denken en doen als een cheeta. Door onder meer je snelheid, focus, territorium en wendbaarheid op punt te zetten, laat je je concurrenten gissen naar je aantrekkingskracht en zet je jezelf in de schijnwerpers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]