Creaset en Mediafield hebben de koppen bij mekaar gestoken zodat horeca-uitbaters in alle veiligheid terug klanten kunnen ontvangen bij heropening. Het gaat om een moduleerbare en creatieve oplossing die geen investering van de restauranthouders vraagt, onder meer dankzij de steun van adverteerders. De 'safety shields' dienen als scheidingswand zodat restaurants en cafés zoveel mogelijk tafels kunnen benutten, mits waarborging van de nodige afstand tussen de klanten. De restauranthouder kan er ook zijn menukaart op kwijt. De « safety shields » zijn volledig plaatselijk gerealiseerd en geproduceerd en bieden ook de kans aan adverteerders om er hun merk mee in de kijker te zetten. “Door een perfecte berekening van de productiekosten en de commercialisatie ervan zullen de adverteerders beschikken over een competitieve prijs om deze gratis te kunnen overhandigen aan de restauranthouders. De horeca moet absoluut ondersteund worden bij de heropening en wij beschikken hier over een win-win oplossing, voor 100 % lokaal geproduceerd tegen een zeer competitieve prijs en leverbaar in heel Europa binnen circa 2 à 3 dagen.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]