Creaset en Mediafield ondersteunen horeca met safety shields

Creaset en Mediafield hebben de koppen bij mekaar gestoken zodat horeca-uitbaters in alle veiligheid terug klanten kunnen ontvangen bij heropening. Het gaat om een moduleerbare en creatieve oplossing die geen investering van de restauranthouders vraagt, onder meer dankzij de steun van adverteerders. De 'safety shields' dienen als scheidingswand zodat restaurants en cafés zoveel mogelijk tafels kunnen benutten, mits waarborging van de nodige afstand tussen de klanten. De restauranthouder kan er ook zijn menukaart op kwijt. De « safety shields » zijn volledig plaatselijk gerealiseerd en geproduceerd en bieden ook de kans aan adverteerders om er hun merk mee in de kijker te zetten. “Door een perfecte berekening van de productiekosten en de commercialisatie ervan zullen de adverteerders beschikken over een competitieve prijs om deze gratis te kunnen overhandigen aan de restauranthouders. De horeca moet absoluut ondersteund worden bij de heropening en wij beschikken hier over een win-win oplossing, voor 100 % lokaal geproduceerd tegen een zeer competitieve prijs en leverbaar in heel Europa binnen circa 2 à 3 dagen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]