Vrijdagavond 1 juni werd op de 35e editie van de Creative Belgium Awards het beste creatieve werk van 2017 bekroond met hoedjes - u leest er alles over op pub.be. En de begeerde beeldjes hebben een opfrissing gehad voor deze speciale editie. Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium: “Onze belangrijkste motivatie was om de productie van de awards van China naar België te brengen. Dit was een grote uitdaging. En dan hebben we er meteen voor gekozen het hoedje ook op te frissen.”
Het beeldje, een nieuwe interpretatie door Beni Debacker, heeft een moderne look en de hoed is iets meer een bolhoed geworden. De award is uitgevoerd in koperlegering en daarna gebronzeerd, vernikkeld of verguld. De productie is in handen van P.Degreef, hofleverancier en opgericht in 1890. Door de productie naar België te brengen blijft Creative Belgium trouw aan haar eigen missie en ondersteunt de organisatie de talenten van eigen bodem.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]