Vrijdagavond 1 juni werd op de 35e editie van de Creative Belgium Awards het beste creatieve werk van 2017 bekroond met hoedjes - u leest er alles over op pub.be. En de begeerde beeldjes hebben een opfrissing gehad voor deze speciale editie. Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium: “Onze belangrijkste motivatie was om de productie van de awards van China naar België te brengen. Dit was een grote uitdaging. En dan hebben we er meteen voor gekozen het hoedje ook op te frissen.”
Het beeldje, een nieuwe interpretatie door Beni Debacker, heeft een moderne look en de hoed is iets meer een bolhoed geworden. De award is uitgevoerd in koperlegering en daarna gebronzeerd, vernikkeld of verguld. De productie is in handen van P.Degreef, hofleverancier en opgericht in 1890. Door de productie naar België te brengen blijft Creative Belgium trouw aan haar eigen missie en ondersteunt de organisatie de talenten van eigen bodem.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]