Op 20 februari vernieuwt Creative Belgium zijn raad van bestuur. De vereniging hengelt steeds nadrukkelijker naar voldoende diversiteit (geslacht, taal, afkomst en kleur, skills,...) en kandidaten kunnen zich tot 18 februari aanmelden. De Franstalige inbreng, die het voorbije jaar al iets groter werd, mag nog toenemen, vindt men bij Creative Belgium zelf. Na de verkiezing van de nieuwe raad van bestuur kiezen de leden van die nieuwe raad een voorzitter, zoals statutair bepaald. Volgt Jens Mortier Jens Mortier op? Dat weten we dus pas na 20 februari.
Nieuw is ook dat Creative Belgium zijn werking wil verdiepen. De raad van bestuur blijft een belangrijke rol spelen voor feedback en voor het netwerk van de individuele leden van het bestuur. Daarnaast is het de bedoeling dat er task forces komen die ervoor moeten zorgen dat sneller op de bal kan worden gespeeld. Er wordt gedacht aan task forces Awards, Content & Events, Young Creatives, Diversity en Brands.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]