De nationale launch van Cristal had als doel om het pilsmerk op de kaart te zetten als een kwalitatief pilsbier voor de bierliefhebber die op zoek is naar net dat ietsje meer. "Bijgevolg was de keuze voor een medium dat én nationale zichtbaarheid én kwaliteitsvolle visibiliteit garandeert logisch," zegt Alexia Nuyens van Alken-Maes. "De NP Boost helpt om enerzijds het grote publiek te laten kennismaken met de eigenheid van een echte pils en het unieke authentieke karakter van Cristal, de eerste pils van België. De combinatie van print (authentiek medium) en online (hedendaags karakter) laat toe om op een natuurlijke manier de nieuwsgierigheid naar en interesse voor Cristal te laten groeien."
Credits
Client: Alken Maes - Alexia Nuyens, senior brand manager Cristal
Creative Agency: Bowling Agency
Media agency: Space - Joris Jacobs
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]