Pils, de meest gedronken bierstijl wereldwijd en ook in België is een nobel product dat niet altijd de aandacht krijgt die het verdient. Cristal brengt daar nu verandering in en wil naast het Limburgse, nu ook heel België met zijn authentieke, hoppige pils veroveren.
Ondanks het feit dat de eerste Cristal al in 1928 de markt oprolde, is de pils iets te onbekend, vinden ze bij Alken-Maes. Wat Cristal onderscheidt van vele andere pilsen op de markt is zijn hoppig karakter met een crispy toets en een aangename licht bittere smaak die voortkomt uit het gebruik van een genereuze portie hop.
Cristal wil een antwoord bieden in de zoektocht van de consument naar het herontdekken van echte, authentieke smaak. Ook in de beleving van eten en drinken, wil de consument terug echte producten. De vergeten groenten zijn al lang niet meer vergeten en gaan nu vlotjes over de toog. Maar wat in de bierwereld? In pils wil Cristal een antwoord bieden in de vorm van een echte goede pint.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]