Croky Chips en Amphion spelen The Croky Game

Croky Chips en Amphion kijken trots terug op hun spannende activatie: "The Croky Game". Daarmee streeft Croky Chips ernaar om niet alleen een leuk en opwindend spel aan te bieden, maar ook een betrokkenheid te creëren die de band met consumenten versterkt en de merkloyaliteit bevordert.
"The Croky Game" was een digitale activatie via een mobile videogame die consumenten de kans bood om gedurende 20 weken wekelijks prijzen te winnen, waaronder Nintendo Switches en E-Scooters, geïnspireerd op de nostalgische retro-games uit de jaren '90-'00.
"The Croky Game" werd ondersteund door een uitgebreide 360°-campagne die zich uitstrekte over diverse kanalen, waaronder digitale tv, online display advertenties, sociale mediaplatforms zoals Instagram en Facebook, out-of-home (OOH)-reclame rond deelnemende retailers en in-store POS-materialen zowel in België als in Nederland. Deze krachtige campagne was zorgvuldig ontworpen door het creatief allround agentschap Amphion in samenwerking met het media agency Havas en het digital agency Pivott.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]