Croky Chips en Amphion kijken trots terug op hun spannende activatie: "The Croky Game". Daarmee streeft Croky Chips ernaar om niet alleen een leuk en opwindend spel aan te bieden, maar ook een betrokkenheid te creëren die de band met consumenten versterkt en de merkloyaliteit bevordert.
"The Croky Game" was een digitale activatie via een mobile videogame die consumenten de kans bood om gedurende 20 weken wekelijks prijzen te winnen, waaronder Nintendo Switches en E-Scooters, geïnspireerd op de nostalgische retro-games uit de jaren '90-'00.
"The Croky Game" werd ondersteund door een uitgebreide 360°-campagne die zich uitstrekte over diverse kanalen, waaronder digitale tv, online display advertenties, sociale mediaplatforms zoals Instagram en Facebook, out-of-home (OOH)-reclame rond deelnemende retailers en in-store POS-materialen zowel in België als in Nederland. Deze krachtige campagne was zorgvuldig ontworpen door het creatief allround agentschap Amphion in samenwerking met het media agency Havas en het digital agency Pivott.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]