De derde telg in de CRU-familie, het nieuwste concept binnen Colruyt Group, streek neer op Gentse bodem. Na de opening van de eerste CRU in Overijse en de in mei ingehuldigde versmarkt in Wijnegem zet CRU voor de eerste maal voet aan wal in een stadscentrum (zie foto's). Het eigenzinnige recept blijft behouden, al is het wel de grootste CRU-versmarkt tot nu toe met alle metiers in één grote, open ruimte. Er is ruimte voor 15 tot 20 CRU's in ons land, denkt men bij de nieuwe keten, die zich overigens laat adviseren door Trendwolves. Maar als de winkel in Gent, op de centraal gelegen Kouter, aanslaat, dan liggen veel nieuwe mogelijkheden open.
CRU wil zijn producten op een pure manier presenteren. De koper moet weten wat hij eet en de authentieke smaak proeven zonder dat er extra behandelingen of toevoegingen aan te pas zijn gekomen. Tijd is de enige verbeteraar die CRU kent. Ook de estafette van passie blijft een vertrouwde formule en loopt van in het veld tot op het bord van de klant. De samenwerking met de partners gaat zo ver dat ze meedenken met CRU om de producten voortdurend te verbeteren. Back 2 basics, zoals het echte Brusselse grondwitloof, gekweekt uit eigen zaden op een authentieke en arbeidsintensieve manier. Of de CRU-varkens van eigen kweek. Opvallend is dat CRU onder de begane grond ligt. De marktopstelling is zeer aantrekkelijk en ook op zondag zal dit concept wellicht veel mensen aanspreken, vooral omdat het assortiment geregeld wisselt - de seizoenen volgend. En er is ook een CUIT-eethuis op de gelijkvloerse verdieping. Hier kan je terecht voor een lekker ontbijt, snelle lunch of gezellige aperitief.
Toeval of niet: het 70-jarige Rob, The Gourmets’ Market plant in het kielzog van het succes van de winkel en het restaurant in Sint-Pieters-Woluwe een tweede winkel. Rob is intussen in handen van Carrefour. De speciaalzaak hoopt de deuren van zijn 2de vestiging in 2020 te mogen openen. En nog meer premiumnieuws in de retailwereld: in Antwerpen opent straks aan de Groenplaats een overdekte markthal, Mercado. Terwijl de 'gewone' supermarktwereld woelige tijden staat te wachten, met na de fusie tussen Albert Heijn en Delhaize misschien een prijzenslag, verrijzen aan de andere kant van het spectrum steeds meer initiatieven die inspelen op het goede leven, op slow cooking, op seizoensgebonden voeding en op meer luxe in het algemeen. Een boeiende evolutie en gouden tijden voor een slimme communicatie naar de juiste doelgroepen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]