Custom Regie heeft van de zomer gebruik gemaakt om zijn « Selling Qualified Audiences Solutions » aanbod te herformuleren op drie vlakken:
Het eerste luik omvat de magazines: 3 nationale oplossingen (Big Wraps Shoppers, Men, Women) en 7 gespecialiseerde oplossingen (PUB, Betv, Thomas Cook, Neckermann, Pegase, Avocats de Bruxelles en Mediamarkt)
Het tweede luik mikt op digitaal: 2 b2b-oplossingen (PUB.be en PUB News) en 7 B2C-oplossingen (Sodexo.be en sodexo.lu, thomascook.be, Neckermann.be, pegase.be, Express.be, 3suisses.be). Het derde luik bestaat uit brand integration : PUB Breakfast Sessions en Droh!me Melting Park (Renbaan van Bosvoorde)
Daarnaast werd er ook een volledig nieuwe website gecreëerd (concept Bernard Thiry). Custom Regie werd opgericht in 2010 door Thierry Magerman en is een onafhankelijke regie gespecialiseerd in de verkoop van « tailor-made » mediaoplossingen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]