Customer experience opnieuw in de schijnwerpers met Kantar en UBA

Agenda / Marketing / News

  • 14/10/2025
    09:00 - 13:15
  • UBA Buro & Design Center (Room Esplanade), Esplanade 1 – 1020 Laeken

Kantar organiseert in samenwerking met de UBA de tweede Belgische editie van de CX Benchmark, de internationale referentie voor het meten en vergelijken van klantervaring. Na 64 merken en 14 sectoren in 2024, worden in deze nieuwe golf 48 extra merken uit 5 nieuwe sectoren toegevoegd.

Steven Van Belleghem, auteur van verschillende bestsellers over klantrelaties en oprichter van Nexxworks en Snackbytes, opent het event met een keynote over de impact van AI op de transformatie van de klantervaring.

Steven Van Belleghem, oprichter van Nexxworks en Snackbytes

Vervolgens onthullen de experts Britt Beckers, Gino De Vooght en Karen Tartour (Kantar Insights) de belangrijkste inzichten uit het onderzoek. Ze bieden een uniek perspectief op de nieuwe verwachtingen van Belgische consumenten.

Ook twee merken delen hun ervaringen:

  • Georges Pagalis, media manager bij BMW Belux, licht toe hoe innovatie en klantgerichtheid de strategie van het merk vormgeven.
  • Lien Van Hoorebeke, marketing manager bij Schoenen Torfs, vertelt over het belang van familiewaarden en klantenservice in retail.
  • 09:00 – Ontvangst
  • 09:30 – Keynote door Steven Van Belleghem
  • 10:00 – Voorstelling CX Benchmark studie door Kantar
  • 11:15 – Cases: BMW & Torfs
  • 11:45 – Vraag & antwoord
  • 12:15 – Netwerken & lunch

Praktische informatie

📅 Dinsdag 14 oktober 2025 – 09:00 tot 13:15
📍 UBA Buro & Design Center (Zaal Esplanade), Esplanade 1 – 1020 Brussel
👉 Gratis inschrijving, verplicht vóór 7 oktober.