Cynical Cupid: de Snapchat filter zonder filter

Houdt hij of zij echt van mij? Zal ik de liefde vinden? Wie beter dan Cupido om al deze vragen te beantwoorden? Om 14 februari te vieren werkten de We Are Social-teams in Londen en Parijs samen aan “Cynical Cupid” voor Snapchat. Dit schattige kleine personage heeft grote turkooise ogen, kleine draaiende vleugels en een schattig gezicht. Maar pas op, schijn bedriegt… “Cynical Cupid” is niet wat je verwacht. Natuurlijk heeft hij alle antwoorden over de liefde, maar niet noodzakelijk degene die je wilt horen.
Voor deze samenwerking heeft We Are Social de nieuwe Snapchatfunctie aangepast die afgelopen december is gelanceerd: Lens Studio van Snap Inc., waarmee iedereen zijn eigen geanimeerde filter kan maken in augmented reality op het sociale netwerk. Wie “Cynical Cupid” wil oproepen, kan deze SnapCode scannen:
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]