d-artagnan lanceert krakende campagne voor TUC RAIL

TUC RAIL en TUC. Twee verschillende werelden, maar bijna identieke namen. “Waarom geen samenwerking tussen de naamgenoten?”, dacht employer branding agency d-artagnan. Het resultaat? Een verrassende rekruteringscampagne voor TUC RAIL, het bureau voor spoorwegengineering, met als smaakmaker de vaste gast op elke apéro: TUC-crackers.
Let’s play
TUC RAIL is volop op zoek naar ingenieurs, IT’ers en werfleiders. Om meer mensen warm te maken voor de jobs slaat het de handen in elkaar met Mondelēz International, het voedingsbedrijf achter de iconische TUC-koekjes.
Via een online quiz worden kandidaten uitgedaagd om hun kennis te testen. De deelnemers die het snelst de juiste antwoorden geven, maken kans op een heerlijk pakket TUC-crackers. Wie zich aangesproken voelt, kan na het spel meteen doorklikken naar het vacatureoverzicht en solliciteren. Een plezante én competitieve campagne om bij technische profielen in de smaak te vallen.
“Met deze campagne zetten we onze technische beroepen op een frisse en creatieve manier in de kijker,” zegt Philippe Denayer, CEO van TUC RAIL. “We willen zoveel mogelijk mensen bereiken en hen laten kennismaken met de boeiende uitdagingen die TUC RAIL te bieden heeft. De samenwerking met Mondelēz International maakte dit idee nog sterker – en natuurlijk ook een pak lekkerder.”
Ook niet vies van een beetje competitie? Speel de quiz op https://game.tucrail.be/.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





