D-artagnan lanceert nieuwe employerbrandingcampagne #vandenALDI

Crea / News

Met meer dan 8000 medewerkers in ons land is ALDI een werkgever om u tegen te zeggen. De supermarktketen blijft groeien en daarom zijn nieuwe medewerkers – of beter gezegd, Toppers #vandenALDI – fel gegeerd. Om de zoektocht naar talent te vergemakkelijken schakelde ALDI het agency D-artagnan in voor een knallende nationale employerbrandingcampagne. 

“We trekken bij deze campagne de kaart van de typisch Vlaamse uitspraak “van den ALDI”. Hoewel die in de volksmond vaak spottend wordt gebruikt, zien wij het als een absolute krachtterm waarmee we onze ALDI-familie uniek en authentiek maken,” legt Dimitri Bataillie, managing director people & culture bij ALDI, uit. Je spot de catchy copy op bussen en billboards langs de weg. Of misschien tijdens je dagelijkse scrolsessie op je telefoon.  

De campagne is bovendien niet het enige waar het agency en ALDI de krachten voor bundelen: de twee hebben net een gloednieuw Instagram- en Facebookprofiel gelanceerd waarvoor D-artagnan de content verzorgt. Op de ‘Work at ALDI Belgium’-pagina’s krijgen huidige en toekomstige medewerkers en klanten een blik achter de schermen in de winkels, magazijnen en het hoofdkantoor. Ze ontdekken er alle voordelen van een job #vandenALDI, zoals het woon-werkverkeer of de groeikansen. Daarnaast werken D-artagnan en ALDI het hele jaar door samen om gerichte rekruteringscampagnes op te zetten.