d-artagnan pittig voor Capital at Work

“Joachim bijt nu in een Carolina Reaper, de strafste peper ter wereld …”, heb je deze zin de afgelopen dagen ergens gehoord? Dan luister je waarschijnlijk naar Radio 1 of Studio Brussel, want maandag ging deze pittige campagne voor vermogensbeheerder Capital at Work van start.
De opvallende radiospots van communicatiebureau d-artagnan uit Brugge nemen de luisteraar eerst mee naar een riskante eettafel om daarna de betrouwbaarheid van de financieel experten in de verf te zetten. Je hoort ze nog tot 30 september op Studio Brussel, Radio 1, La Prèmiere in Wallonië en RTL in Luxemburg. Er volgt nog een tweede wave vanaf midden oktober. Daarnaast verschijnen er printadvertenties in de Tijd/L’Echo en Eventail en is er een online campagne op Google Adwords en LinkedIn. Tot slot leverde d-artagnan begin deze week ook de website www.capitalatwork.be af.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]