“Joachim bijt nu in een Carolina Reaper, de strafste peper ter wereld …”, heb je deze zin de afgelopen dagen ergens gehoord? Dan luister je waarschijnlijk naar Radio 1 of Studio Brussel, want maandag ging deze pittige campagne voor vermogensbeheerder Capital at Work van start.
De opvallende radiospots van communicatiebureau d-artagnan uit Brugge nemen de luisteraar eerst mee naar een riskante eettafel om daarna de betrouwbaarheid van de financieel experten in de verf te zetten. Je hoort ze nog tot 30 september op Studio Brussel, Radio 1, La Prèmiere in Wallonië en RTL in Luxemburg. Er volgt nog een tweede wave vanaf midden oktober. Daarnaast verschijnen er printadvertenties in de Tijd/L’Echo en Eventail en is er een online campagne op Google Adwords en LinkedIn. Tot slot leverde d-artagnan begin deze week ook de website www.capitalatwork.be af.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]