DALLAS ANTWERP CREËERT EEN GESMEERDE CAMPAGNE VOOR ALPRO

De nieuwe Alpro Smeren met Vezels is niet alleen volledig plantaardig, maar naar eigen zeggen ook nog eens het enige smeerproduct met Nutri-Score A. Goed voor de planeet, en dus ook voor jezelf. Om die boodschap te verkondigen, bedacht Dallas Antwerp een tv-spot met de boodschap ‘om je dag gesmeerd te starten, kan je ook gewoon plantaardig smeren’.
Je hoeft immers geen ijskoude douche te nemen, onmenselijk vroeg op te staan of overdreven te sporten voor de ‘perfecte’ ochtendroutine. Ook met een kleine verandering – door plantaardig te smeren – ben je goed bezig!
Credits
Agency: Dallas Antwerp
Client: Alpro, Vandemoortele
Contact client: Dot Moortgat (Alpro), Frédéric De Jaegere (Vandemoortele) Product: Alpro Smeren met Vezels
Creative Director: Stijn Gansemans
Creative: Anke Suys, Pauline Oppalfens
Online copywriter: Pauline Oppalfens
Account Director: Annelies Florquin
Account Manager: Sanne Heyns
Account Executive: Emma Van Peer Film production: Landvogel
Film Director: Jan Boon
Assistant Director: Soraya Verbeke
Sound Production: House of Media
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]