KU Leuven heeft beslist om opnieuw met Darwin in zee te gaan. Die laatste won een pitch van de universiteit, naar eigen zeggen met grote onderscheiding - en dankzij het nieuwe boutiqueverhaal van Darwin waait er bovendien een frisse wind door de samenwerking.
"Onze mentaliteit als uitdager vormt, in combinatie met een flinke portie gezond vertrouwen, het ideale recept voor een fantastische samenwerking," zegt een trotse Daniel Schots, de nieuwe managing director van Darwin BBDO. Ondanks de sterke competitie vanwege bureaus als Mortierbrigade, Famous, AccentureSong en Bridgeneers zal de communicatie van KU Leuven de komende zes jaar dus verzorgd worden door een vertrouwd bedrijf. "Het was een boeiende procedure met heel sterke kandidaten. En Darwin stak erboven uit als de meest creatieve speler die op een bijzonder interessante manier onze positionering wist te vertalen naar bestaande maar ook nieuwe doelgroepen. Het vernieuwde Darwin is een sterk en bereikbaar team dat ons als klant ook ziet als onderdeel van de ploeg. Dat geeft ons veel vertrouwen voor de toekomst," zegt Isabelle Van Geet, directeur marketing en communicatie van KU Leuven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]