Darwin en KUL vergemakkelijken het leven van jongeren

KU Leuven staat voor innovatief onderzoek en wil jongeren nieuwsgierig maken naar de wetenschap achter alledaagse dingen. Daarom ontwikkelde de universiteit in samenwerking met darwin de KU Life hacks: wetenschappelijk verantwoorde tips en tricks die het leven van toekomstige bachelorstudenten kunnen vergemakkelijken. De bekende vlogger JustNicolas test de Life hacks uit en ontdekt of je slapend kan studeren, overleven op nacho’s, verkoudheden kan voorkomen,...Het resultaat zijn 6 vlogs, te zien op Facebook, Instagram en YouTube en ondersteund op radio en affichage. « Vlogs zijn momenteel erg populair onder jongeren. Ze zijn ze uit het leven gegrepen waardoor ze een zekere authenticiteit uitstralen. Het feit dat deze vlogs gedraaid zijn door iemand die uit de doelgroep komt, versterkt dit alleen maar, » zegt Mateusz Mroszczak, creatief directeur bij darwin.
Credits:
Klant: KU Leuven, Isabelle Van Geet
Bureau: darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak, Jannis Min Jou, Thomas De Boeck, Coriandre Baert, Thomas Di Giulio
Account team: Eva Maes, Carolien Keutgens
Strategy director: Jef Raeman
Head of digital: Frédéric De Vries
Producer: Anna Vanheukelom
Productie: Dimitri De Wolf bij De Machine
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]