Darwin en VLAM to the rescue voor verse aardappelen

Crea / News

In het kader van de Europese campagne voor verse aardappelen van VLAM stuurt Darwin een Kitchen-team op pad om millennials bij te staan in de keuken.

The Muscle, The Brain, The Host en The Rookie Nicolas Caeyers (influencer) van het K-Team delen tips and tricks, nuttige hacks én uiteraard veel snel-klaar-recepten met aardappelen. Zij stimuleren mensen om zelf hun keukenprobleem te delen en geven daar een persoonlijk antwoord op.

“Sinds de lancering van de campagne, hebben we op onze Instagramtafel aardappelen.eu al massa’s inspiratie gedeeld,” zegt Katrien De Nul, coördinator van VLAM. Dit versterken we nu met extra content over bepaalde keukentechnieken, van ‘hoe maak ik puree’ tot ‘kan ik de microgolfoven gebruiken? Fun, en interactief.”

“Het K-Team is een leuke knipoog naar het legendarische A-Team,” vertelt Klaartje Galle, creatief directeur van Darwin.“De interactie tussen keukenleek Nicolas Caeyers en onze veelzijdige experten zorgt voor nuttige en entertainende content. Samen met productiehuis Les Mecs creëerden we een visueel aantrekkelijke stijl, huiselijk, met een vleugje eighties nostalgie.”

De activatie loopt op Facebook, Instagram en diverse videokanalen. 

https://www.youtube.com/watch?v=QIbFdrf39rw&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=xSM4BwEsQOk&feature=emb_logo

Credits
Client: European fresh potatoes - VLAM
Contact: Katrien De Nul (VLAM-BE)
Agency: darwin
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Juliette Dugardyn, Lucas Gijs
Strategy: Kendy Smits, Jan Seurinck, Barbara De Laet
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Producer: Anna Van Heukelom
Production: Les Mecs
Influencer: Nicolas Caeyers