Bij merken en bureaus gaat het vooral om het beantwoorden van vragen. En in dat kader is Big Data een mislukking als het niet wendbaar en snel (maximaal één week) kan reageren. Daarom wil Adviesbureau in data analytics Synomia data voor iedereen toegankelijk maken met een nieuw data-driven platform: ladatapourtous.fr.
"Consumenten en in het algemeen concurrende merken, media of invloeden produceren veel data. Dat moeten we snel en eenvoudig kunnen benutten. Daarom moet data niet meer worden georganiseerd via een dashboard, zoals we vaak zien, waarbij de info zich op allerlei plaatsen bevindt. Voor één simpele vraag wil ik niet alle verdiepingen van mijn organisatie afgaan. Er is nood aan een plaats om deze data te verzamelen en ze verstandig te gebruiken," legde Maurice Ndiaye van Synomia uit tijdens het Cristal Festival 2016, dat plaatsvond van 14 tot 17 december.
Hoe het werkt? Door middel van een data-driven platform, dat algorithmes mobiliseert, recupereert Synomia de meest relevantie gegevens voor uw vraag. Het platform, genaamd Tile, maakt alle tekstuele gegevens zichtbaar, om zo beter gebruik te kunnen maken van het kwaliteitswerk door communicatiebureaus. Test het alvast zelf uit en stel uw vraag op ladatapourtous.fr. Een jury zal de meest complexe vraag er uit pikken, waarop Synomia ze gratis zal beantwoorden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]