DDB en Mega laten huishoudtoestellen in opstand komen

Veel Belgen zijn al jarenlang klant bij dezelfde energieleverancier en stellen zich daar weinig vragen bij. Iedere maand krijgen ze een hoge energierekening in de bus, met als kers op de taart de jaarlijkse gepeperde eindafrekening. "De oplossing om af te rekenen met hoge energierekeningen is nochtans eenvoudig," zegt men bij DDB Brussels: "Overstappen naar Mega bijvoorbeeld, één van de goedkoopste energieleveranciers in België. Zo kan je tot meer dan 700 euro per jaar besparen."
Heel wat Belgen staan daar niet bij stil. Maar wat als de toestellen, die gevoed worden door die – veel te dure – elektriciteit of gas, het beu zijn? Wat als zij hun eigenaar duidelijk willen maken dat het tijd is om actie te ondernemen? Ontdek hoe de toestellen het heft in eigen handen nemen in de allereerste tv-campagne voor Mega.
De campagne loopt zowel op tv als online.
Credits
Client Contacts: Thomas Coene, Dieter Aerts
Creative director: Kwint De Meyer
Creation: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
Copy FR: Yannick Pringles
Strategy: Dieter Riemaeker, Nick Moors
Connection Planner: Fiona Boyle
Account Management: Melissa Bekaert
Film Production Company: Hamlet
Director: Fred De Loof
Radio Production Company & Sound Design/composing: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]