DDB en Volkswagen nemen het op tegen Lamborghini

Net voor de grote vakantie houdt Volkswagen traditioneel z’n stockverkoop. Het grote voordeel daaraan? Je hoeft geen maanden te wachten op je nieuwe auto, want tal van modellen zijn meteen leverbaar. Op basis van die USP creëerde DDB Brussels een opvallende campagne, waarbij Volkswagen voor één keer sneller is dan een Lamborghini.
De campagne werd uitgerold over verschillende media: out of home posters, kranten- en magazineadvertenties, radiospots, online bannering en als kers op de taart een social movie waarin een Volkswagen Polo het in een dragrace opneemt tegen een Lamborghini.
Credits:
Campaign: Faster than a Lamborghini
Client: Volkswagen Belgium
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frederic Lequeu
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Dieter De Ridder
Creatives: Jonas Caluwé, Jan Schoofs
Strategy: Philippe Gerin
Account team: Sylvie De Couvreur, Quentin Maryns, Anastasia Vervueren, Adeline André
Agency TV producer: Brigitte Verduyckt
Movie production: Landvogel
Director: Michael Bombeeck
Producer: Thomas Cassiers
DOP: Piet Deyaert
Radio production: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]