DDB neemt het scherm over voor VTM GO

Crea / News

DPG Media deed een beroep op DDB Brussels om VTM GO in de kijker te zetten, zijn gratis onlineplatform met nationale en internationale series en -films. Om het online kijken via het platform te promoten, breekt de campagne in op het klassieke televisiescherm. Zo wordt tijdens de trailers voor het voetbal plots 86% van het scherm overgenomen met de melding dat 86% van de vrouwen liever naar iets anders kijkt, zoals ‘Boer zkt. vrouw’ op VTM GO. Ook heel wat andere programma’s worden gekaapt met inzichten die het aanbod op VTM GO promoten.

De campagne bestaat daarnaast ook uit printadvertenties, die eveneens op herkenbare inzichten gebaseerd zijn. Valt je blind date wat tegen? Of is het saai op de bus? “Met VTM GO maak je het een pak interessanter”.

Credits
Client: DPG Media
Client contacts: Nele Baeyens, Carl Van den Hove, Kathleen Colpin, Charlotte Van Cauteren
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Dieter De Ridder, Naïm Baddich, Kwint De Meyer
Creation: Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Strategy: Dieter Riemaeker
Account team: Melissa Bekaert, Charlotte Jaros
Video production: LOVO
Photography production: Bounce Rocks
Photographer: Niko Caignie