De gelukkige winnaars van de 10e editie van de New Talent Award zijn bekendgemaakt: de studenten van de Thomas More Hogeschool (Mechelen) sleepten hun eerste trofee in de wacht met de campagne Mouthfulness voor Orbit Extra (Mars).
Het winnende team van het postgraduaat aan de Creative Belgium School bestaat uit: Hannah Candries, Daan Van Gorp, Mauro Van der Flaes en Mina De Letter. Ze kregen ondersteuning van Margot Janssens (Thomas More Hogeschool) en Nabras Ahmad (Erasmushogeschool Brussel) voor de productie van hun casefilm, onder begeleiding van hun mentor Greet Wachters, en coaches Jonas Caluwé (AKQA) en Tom Jacobs.
Op de shortlist blijven dus staan:
- Cheesing Man van Alison Jeugmans en Samuel Lepage van ESA Saint-Luc Brussel
- Replay van Christina Garcie van het IHECS
Alle inzendingen voor de New Talent Award zijn ook ingediend door Creative Belgium voor de internationale New Blood Awards in Londen. Er zijn nog twee Belgische teams in de running voor een iconisch potlood:
-
Campagne: Mac & Chill voor Kraft Mac & Cheese
Team: Jules Dransart, Marie Babay, Theo De Oliveira en Maïwenn Guillon De Princé
School: ESA Saint-Luc Doornik
Docenten: Benoit Menetret en Denis Scieur -
Campagne: Leave Your Legacy voor Morris & Co
Team: Nour Maassaarani
School: ESA Saint-Luc Brussel
Docenten: Bertrand Degreef en Laurent Duffaut
👉 Vergeet niet je portfolio in te dienen vóór de deadline van de New Blood Awards van de D&AD Awards: 3 juni 2025, 00:59 CEST – Centraal-Europese Zomertijd (of 2 juni 2025, 23:59 BST – Britse Zomertijd)
Foto: (c) Sara De Graeve
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]