De tiende New Talent Award op de CBAXXV gaat naar Thomas More

4schools / Awards / Crea / News

De gelukkige winnaars van de 10e editie van de New Talent Award zijn bekendgemaakt: de studenten van de Thomas More Hogeschool (Mechelen) sleepten hun eerste trofee in de wacht met de campagne Mouthfulness voor Orbit Extra (Mars).

Het winnende team van het postgraduaat aan de Creative Belgium School bestaat uit: Hannah Candries, Daan Van Gorp, Mauro Van der Flaes en Mina De Letter. Ze kregen ondersteuning van Margot Janssens (Thomas More Hogeschool) en Nabras Ahmad (Erasmushogeschool Brussel) voor de productie van hun casefilm, onder begeleiding van hun mentor Greet Wachters, en coaches Jonas Caluwé (AKQA) en Tom Jacobs.

Op de shortlist blijven dus staan:

  • Cheesing Man van Alison Jeugmans en Samuel Lepage van ESA Saint-Luc Brussel
  • Replay van Christina Garcie van het IHECS

Alle inzendingen voor de New Talent Award zijn ook ingediend door Creative Belgium voor de internationale New Blood Awards in Londen. Er zijn nog twee Belgische teams in de running voor een iconisch potlood:

  • Campagne: Mac & Chill voor Kraft Mac & Cheese
    Team: Jules Dransart, Marie Babay, Theo De Oliveira en Maïwenn Guillon De Princé
    School: ESA Saint-Luc Doornik
    Docenten: Benoit Menetret en Denis Scieur

  • Campagne: Leave Your Legacy voor Morris & Co
    Team: Nour Maassaarani
    School: ESA Saint-Luc Brussel
    Docenten: Bertrand Degreef en Laurent Duffaut

👉 Vergeet niet je portfolio in te dienen vóór de deadline van de New Blood Awards van de D&AD Awards: 3 juni 2025, 00:59 CEST – Centraal-Europese Zomertijd (of 2 juni 2025, 23:59 BST – Britse Zomertijd)

Foto: (c) Sara De Graeve