België vaardigt tijdens Eurobest 2019 zes Belgen af naar Londen om deel te nemen aan de jurering van evenveel categorieën. Zullen zetelen in de jury:
Anne Bourguignon (Emakina), Digital, Mobile, Digital Craft
Julie Manchoulas (IPG Mediabrands), Media
Karel De Mulder (AIR Brussels), Outdoor, Direct
Kris Hoet, (FCB Brussels), Innovation, Creative Data
Michiel Baeten (mortierbrigade), Film, Print & Publishing, Radio & Audio
Olaf Meuleman (Independent), Brand Experience, Creative eCommerce
De winnende campagnes zullen bekendgemaakt worden op 9 december. De Grands Prix en de special awards worden aangekondigd op Eurobest Unwrapped. Dit is een invite-only event op 12 december en zal live gestreamd worden vanuit Londen. Tijdens Eurobest Unwrapped zal ook The European Creativity Report voorgesteld zal worden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]