De Belgische televisiekijker veroudert niet

Zowel in het Noorden als in het Zuiden van het land is het sociodemografische profiel van televisiekijkers de afgelopen jaren nauwelijks veranderd. Vandaag de dag zijn televisiekijkers vooral mensen die iets ouder zijn dan vijftig en iets vaker vrouwelijk dan mannelijk. Hoewel het aanzetten van de televisie er bij de Belgen diep ingebakken zit, is het noodzakelijk om de publieksmetingen aan te passen want die houden op dit moment geen rekening met televisieconsumptie via andere kanalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]