Zowel in het Noorden als in het Zuiden van het land is het sociodemografische profiel van televisiekijkers de afgelopen jaren nauwelijks veranderd. Vandaag de dag zijn televisiekijkers vooral mensen die iets ouder zijn dan vijftig en iets vaker vrouwelijk dan mannelijk. Hoewel het aanzetten van de televisie er bij de Belgen diep ingebakken zit, is het noodzakelijk om de publieksmetingen aan te passen want die houden op dit moment geen rekening met televisieconsumptie via andere kanalen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]