De CommPass CIM Session 2024 brengt de nieuwste inzichten in audience measurement

- 28/11/2024
13:30 - 18:00 - Bluepoint
Op donderdag 28 november 2024 bundelen CommPass en het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) hun krachten voor de CIM Session. Tijdens die traditionele jaarlijkse namiddagsessie krijgen professionals uit de media- en reclamesector een diepgaande update van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van audience measurement.
De formule werd opgefrist, waarbij de doelstelling niet veranderde. Voor iedereen die actief is in het mediavak is de CIM Session een essentiële afspraak om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op vlak van Audience Mesurement.
“De CIM Session biedt ons de kans om de nieuwste inzichten te delen met iedereen in het media- en reclame-ecosysteem,” verduidelijkt Koenraad Deridder, general manager van het CIM. “Het is essentieel dat we onze kennis en expertise breed verspreiden om samen verder te bouwen aan een sterke, datagedreven sector. We hebben het geluk in onze markt over een organisatie als CommPass te beschikken die van dergelijke kennisdeling zijn missie gemaakt heeft.”
Tijdens deze sessie, zullen de diverse experten van het CIM, de media en de media-agentschappen dieper ingaan op de evolutie in audience measurement van de media’s.
Ook het internationaal perspectief ontbreekt niet. De UBA licht bij monde van Luc Eeckhout toe hoe het CIM aan de slag gaat met het Halo-project van de World Federation of Advertisers. Florent Carême (Glance-Médiamétrie) van zijn kant plaatst de positie van Belgische televisie in een mondiaal kader.
“Met deze vaste afspraak brengt CommPass alle mediaprofessionals samen voor een uitgebreid inzicht van de activiteiten op vlak van audience measurement. In samenwerking met CIM hebben we het aanbod bijgestuurd, in functie van de noden van de markt. We zochten om naast onderzoek ook de focus te verbreden en België in een breder kader te plaatsen. De CIM Session is een perfecte gelegenheid om de kennis te delen en samen te groeien in een snel veranderende mediasector. En ik ben ook blij dat we terug kunnen rekenen op Christine Brone en Alessandro Papa, als hosts van het event,” besluit Ann Hoerée, directeur bij CommPass.
Inschrijven kan hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]