Sinds 1 februari en tot en met 27 maart loopt de nieuwe campagne van VOOmobile voor haar nieuwe DataBoost aanbod. De boodschap? «8 gb voor 8 euro, dat is enoorm! ». Een aanbod waarmee VOOmobile zich duidelijk wil opstellen als een belangrijke concurrent.
De campagne is van de hand van bureau Air en wordt uitgerold via verschillende media, zoals kranten (Sud Presse, L’Avenir, Dernière Heure, La Libre) en magazines (Moustique, Trends Tendances, le Vif l’Express). Daarnaast wordt er ook reclame gemaakt via affichage op verschillende formaten (2m2, 16m2 en 36m2) en loopt er campagne via direct mail. Tot slot loopt er ook een online campagne, die aangevuld wordt met geanimeerde banners, en zullen er vanaf eind februari twee spots draaien op televisie.
De campagne vindt u op de homepage van VOO en op de pagina van VOOmobile.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]