De “enoorme” campagne van VOO

Sinds 1 februari en tot en met 27 maart loopt de nieuwe campagne van VOOmobile voor haar nieuwe DataBoost aanbod. De boodschap? «8 gb voor 8 euro, dat is enoorm! ». Een aanbod waarmee VOOmobile zich duidelijk wil opstellen als een belangrijke concurrent.
De campagne is van de hand van bureau Air en wordt uitgerold via verschillende media, zoals kranten (Sud Presse, L’Avenir, Dernière Heure, La Libre) en magazines (Moustique, Trends Tendances, le Vif l’Express). Daarnaast wordt er ook reclame gemaakt via affichage op verschillende formaten (2m2, 16m2 en 36m2) en loopt er campagne via direct mail. Tot slot loopt er ook een online campagne, die aangevuld wordt met geanimeerde banners, en zullen er vanaf eind februari twee spots draaien op televisie.
De campagne vindt u op de homepage van VOO en op de pagina van VOOmobile.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]