Met de case “Je voelt je meteen thuis als hulp in huis” voor Partena Hulp in huis won De Facto Image Building vorige week donderdag 14 november 2019 een prijs op de HR Excellence Awards. Tijdens deze jubilieumeditie mocht het strategische en creatieve team het podium op om de award voor ‘Best Employer Branding, Communication & Reputation Company’ in ontvangst te nemen. De Facto Image Building wint deze award voor de vierde keer.
Partena Hulp in huis wou employer of choice bij huishoudhulpen worden, en dat in een sterk concurrentiële jobomgeving. De Facto Image Building bedacht en bracht een employer brand-verhaal en communicatie in nauwe samenwerking met de huishoudhulpen zelf. Het bureau is in deze case “vooral fier op de gestuurde datadriven jobsite www.thuisbijpartena.be en de uitgekiende doelgroepgerichte social media-strategie. De case én de schitterende cijfers laten we verder stralen op https://dfib.net/cases/rekrutering-met-hulp-in-huis/.”
https://dfib.net/cases/rekrutering-met-hulp-in-huis/
In totaal werden er 16 HR-awards uitgedeeld tijdens deze jaarlijkse HR-hoogmis. Een onafhankelijke jury van HR-professionals bekijkt ingediende projecten, en beoordeelt de cases op hun innovatie, resultaten en toegevoegde waarde naar hun klanten. De HR Excellence Awards zijn al tien jaar lang een ijkpunt voor HR-dienstverleners.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]