De Facto Image Building versterkt de rangen

News / People

De Facto Image Building zet de ingeslagen weg van 2020 verder. In 2021 wil het bureau uit Deurle uitgroeien tot een creatief ecosysteem waarbij de klant centraal staat. Om deze ambitie waar te maken werd het team uitgebreid met vijf nieuwe medewerkers.

“Voor elke opdracht willen we een intern team van specialisten samenstellen die een optimaal resultaat kunnen bereiken in co-creatie met de klant,” zegt managing director Patrick Boon. “Of het nu online of offline is, we willen steeds de beste oplossing kunnen bieden voor iedereen die ons contacteert. We zetten in op drie pijlers: Employer Branding, Corporate Communication en Brand Communication. Iedereen die ons voor elk van deze domeinen contacteert, krijgt een aangepast team dat klaarstaat met verschillende specialisten op alle niveaus.”

Om dit te bereiken schreef De Facto Image Building vacatures uit om extra medewerkers aan te trekken die de verschillende teams moesten aanvullen en versterken. Uit deze zoektocht kwamen vijf kandidaten naar voren die mee de filosofie van De Facto Image Building onderschrijven.

Zo wordt het digitale team versterkt met diginatives Claire De Keyser (ex-King George/DPG Media) en Michiel Demeulemeester (ex-Fiets!/Colruyt Group). Zij zullen hun know-how en digitale expertise inzetten. Cindy Wilberts die eerder aan de slag was bij onder andere DPG Media zal dit digitale kernteam mee vormgeven. Zij werkte ook al als freelance marketing & communication manager voor onder andere KBC.

Wie ‘creativiteit’ in de markt wil zetten om klanten nog beter te kunnen bedienen, heeft ook nood aan creatieve copywriters. Hiervoor werd Simon Vanhauwaert aangetrokken. Het team van project managers werd verder versterkt met Fleur Doyen. Zij zal er mee instaan voor de concrete opvolging van de komende projecten.

“In een markt die door corona sneller evolueert dan verwacht, willen we er staan met onze agile teams van creatievelingen,” besluit zegt Patrick Boon. “We geloven sterk in flexibele teams van communicatiespecialisten die op maat van elke klant de beste oplossing kunnen bieden.”