De Lijn en Accenture Song zoeken mensenmensen in nieuwe rekruteringscampagne

Een mensenmens wordt volgens het woordenboek omschreven als een sociaal iemand die erg van andere mensen houdt, gezelschap op prijs stelt en goed is in de omgang met anderen. Kwaliteiten die heel sterk leven bij de medewerkers van De Lijn, waar een familiale en collegiale sfeer voorop staat.
Om zowel nieuwe chauffeurs als techniekers aan te werven, werd een vacature voor mensenmensen gelanceerd door Accenture Song. De modellen van de campagne zijn een echte chauffeur en technieker bij De Lijn, op zoek naar collega’s. Ze krijgen een hoofdrol in posters op de bus, digitale posters en werving op sociale media. Ook twee radiospots illustreren waar een mensenmens zo al voor staat.
Credits:
Client: De Lijn
Client: An Broeders, Veerle Waterschoot, Ann Hostens, Guy Weyns
Agency: Accenture song
Creative Director: Paul Wauters, Laurie Lacourt
Art Director: Luc Shih
Copy: Ann Vanminsel, Bart Van Goethem, Paul Van Oeckel
Design/motion design: Sven Verfaille, Dries Oostens, Steve Krol,
Clients Service Director: Valérie Demeure
Account Manager: Juliette Dugardyn
Account Executive: Morgan Van Roey
Strategy: Hans Kerkhoff, Christ’l De Jonghe, Marie Nackaerts
Digital Strategy: Simon Meers
Photography: Nico Caignie
Production: White Russian
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]