Een mensenmens wordt volgens het woordenboek omschreven als een sociaal iemand die erg van andere mensen houdt, gezelschap op prijs stelt en goed is in de omgang met anderen. Kwaliteiten die heel sterk leven bij de medewerkers van De Lijn, waar een familiale en collegiale sfeer voorop staat.
Om zowel nieuwe chauffeurs als techniekers aan te werven, werd een vacature voor mensenmensen gelanceerd door Accenture Song. De modellen van de campagne zijn een echte chauffeur en technieker bij De Lijn, op zoek naar collega’s. Ze krijgen een hoofdrol in posters op de bus, digitale posters en werving op sociale media. Ook twee radiospots illustreren waar een mensenmens zo al voor staat.
Credits:
Client: De Lijn
Client: An Broeders, Veerle Waterschoot, Ann Hostens, Guy Weyns
Agency: Accenture song
Creative Director: Paul Wauters, Laurie Lacourt
Art Director: Luc Shih
Copy: Ann Vanminsel, Bart Van Goethem, Paul Van Oeckel
Design/motion design: Sven Verfaille, Dries Oostens, Steve Krol,
Clients Service Director: Valérie Demeure
Account Manager: Juliette Dugardyn
Account Executive: Morgan Van Roey
Strategy: Hans Kerkhoff, Christ’l De Jonghe, Marie Nackaerts
Digital Strategy: Simon Meers
Photography: Nico Caignie
Production: White Russian
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]