De Lijn en Accenture Song zoeken mensenmensen in nieuwe rekruteringscampagne

Een mensenmens wordt volgens het woordenboek omschreven als een sociaal iemand die erg van andere mensen houdt, gezelschap op prijs stelt en goed is in de omgang met anderen. Kwaliteiten die heel sterk leven bij de medewerkers van De Lijn, waar een familiale en collegiale sfeer voorop staat.
Om zowel nieuwe chauffeurs als techniekers aan te werven, werd een vacature voor mensenmensen gelanceerd door Accenture Song. De modellen van de campagne zijn een echte chauffeur en technieker bij De Lijn, op zoek naar collega’s. Ze krijgen een hoofdrol in posters op de bus, digitale posters en werving op sociale media. Ook twee radiospots illustreren waar een mensenmens zo al voor staat.
Credits:
Client: De Lijn
Client: An Broeders, Veerle Waterschoot, Ann Hostens, Guy Weyns
Agency: Accenture song
Creative Director: Paul Wauters, Laurie Lacourt
Art Director: Luc Shih
Copy: Ann Vanminsel, Bart Van Goethem, Paul Van Oeckel
Design/motion design: Sven Verfaille, Dries Oostens, Steve Krol,
Clients Service Director: Valérie Demeure
Account Manager: Juliette Dugardyn
Account Executive: Morgan Van Roey
Strategy: Hans Kerkhoff, Christ’l De Jonghe, Marie Nackaerts
Digital Strategy: Simon Meers
Photography: Nico Caignie
Production: White Russian
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]