De Lijn stapt uit zijn comfortzone

Gisteren, op de Internationale dag tegen Racisme en Discriminatie, onderstreepte De Lijn dat we met vooroordelen nergens komen en dat we enkel samen vooruit kunnen gaan. Vijftig medewerkers van De Lijn stapten daarom uit hun ‘hokje’ om te ontdekken dat ze veel meer gemeen hebben met elkaar dan ze op het eerste zicht dachten. Deze campagne werd ontwikkeld door De Lijn in samenwerking met Zidis.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]