De love campaign van Loup Delpierre en Louise Cornet

In aanloop naar de Creative Belgium Awards 2022 vroeg Creative Belgium in samenwerking met AKA De Mensen zes professionals uit de sector om hun favoriete bekroonde campagne van vorig jaar te delen. De love campaigns zetten ideeën in de kijker die gedachten oproepen als “Ik ben zo jaloers” of “Ik wou dat ik dat gedaan had”. ReStory van Happiness voor Canon is alvast de love campaign van Loup Delpierre en Louise Cornet, creatief duo bij BBDO. Ontdek hieronder waarom.
Credits
Client: Canon
Contact: Filip Vandenbempt
Agency: HAPPINESS BRUSSELS
Account Director: Mattias Vermeire
Account Manager: Coline Hercot, Morgane Juget
CD: Geoffrey Hantson
CD: Katrien Bottez
Creation: Thibaut Castaing
Creation: Gil Gauniaux
Photographer: Stéphane Opdenbosch
Director: Simon Schuurman
Editor: Simon Schuurman
Head of Production: Bart Vande Maele
Producers: Dominique Turnbull, Pascal Delfosse
Head of Design: Dries Lauwers
Design: Emilie Wauthelet
Soundtrack: Jaan Hantson
Music: Jaan Hantson
Photo Editor: Antoine Melis/Tom Vandewiele
Labo: Object Care
Psychologist: Lotte Smets
Special thanks: Lien de Leenheer
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]