In haar missie om geen vraag onbeantwoord en geen antwoord onbevraagd te laten, lanceerde De Morgen ‘FAQ de verkiezingen’. Deze campagne, van de hand van Boondoggle, riep de lezers op om via verschillende kanalen vragen te stellen aan de lijsttrekkers van Antwerpen en Gent: via de smartphone (WhatsApp), via een pop-up redactie in de vorm van een caravan in de stad of via een live chat met de lijsttrekkers zelf. De Morgen zorgde ervoor dat haar lezers zich rechtstreeks konden richten tot de lijsttrekkers met hun vragen. Zo konden de lezers de politieke agenda voor een stukje mee bepalen, en kreeg De Morgen inzicht in waar de verkiezingen écht om gaan.


Credits
De Morgen
Brand Manager De Morgen: Lawrence Vervaeke
Digital Marketing Manager De Morgen: Charlotte Ghekiere
Chief Editor De Morgen: An Goovaerts
Boondoggle
Creative Team: Bouke Zoete, Jonas Marysse, Robin De Wachter
Creative Director: Leon Jacobs
Strategy: Stijn Cox, Joris Joosten, Carla Mouchbahani
Design en final art: Philippe Pauwels, Bernard Hermant
Account Team: Nico Croes, Lise Detobel, Sofie Sermon
Animaties: Koen Rollé
Development: Davy Claes, Bart Plessers, Jo Aerts
Sound studio
Cobra

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]