De Nationale Loterij en TBWA tonen nog eens wat spelen mogelijk maakt

Dat de corona-uitbraak ons leven flink door elkaar heeft geschud is overduidelijk. Meer dan ooit staat de kwetsbaarheid en gezondheid van de mens voorop en is solidariteit op vele vlakken onmisbaar. Met haar recentste corporate campagne toont de Nationale Loterij de immense kracht die haar spelers teweegbrengen door gewoon af en toe mee te spelen. De steun van al die spelers maakt het cruciale werk dat vele goede doelen leveren mogelijk.
Zo is het fundamenteel biomedisch onderzoek van het Duve Instituut van kapitaal belang voor elke vooruitgang in de geneeskunde. Het team van het Duve Instituut onderzoekt de mechanismen die tot ziekte kunnen leiden om met die kennis betere behandelingen te ontwikkelen. De VZW Straatverplegers zet zich al jaren in om de meest kwetsbaren in onze samenleving een helpende hand te reiken. Deze mensen hebben alle steun hard nodig. Zeker nu. De gezondheidscrisis heeft ook zware economische gevolgen. Voor zo’n 200.000 mensen maakt een voedselpakket dan ook een groot verschil. Dankzij de meer dan 300 vrijwilligers van de Voedselbank kunnen we deze mensen helpen. De inzet van deze organisaties is ronduit fenomenaal. En zo zijn er nog een pak meer goede doelen die dankzij de spelers van de Nationale Loterij het verschil maken in onze samenleving.
Ook voor deze tweede inspirerende film klopte TBWA aan bij Billy Pols en Czar. Een hoopvolle hommage aan de talloze mensen achter de schermen die de krachten bundelen om te werken aan een warme samenleving voor iedereen. Dat de Nationale Loterij meer dan spelen is, is duidelijk. De campagne loopt vanaf 2 oktober op televisie, via sociale media en op nationale-loterij.be.
Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: Nationale Loterij ; Joke Vermoere, Nadia De Vrieze
Campaign Title: Nationale Loterij New Corporate Spot
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Team: Vital Schippers
Account team: Hadoum Ghassab, Carlota Schuermans
Tv Producers: Shana Duprez, Lore Desmet, Mieke Vandewalle
Production Company: CZAR
Director: Billy Pols
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: David Doom
Post-production: MAKE
Post Producer: Shana Duprez
Offline edit: Manu Van Hove
Online & VFX: Xavier Pouleur
Colorgrading: Joost Vandekerckhove
Sounddesign & mixing: MAKE
Music: Massive Music
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]