De Nationale Loterij en TBWA tonen wat spelen mogelijk maakt

Crea / News

Als je speelt bij de Nationale Loterij kunnen er grootse dingen gebeuren. Niet enkel in je eigen leven, maar ook in dat van anderen. Want met elk kraslot of bulletin steunen de spelers heel wat goede doelen en organisaties waar de Nationale Loterij elk jaar haar schouders onder zet. En dat levert keer op keer straffe verhalen op. Sylvia Huang die het tot finaliste van de Koningin Elisabeth schopt, Joachim Gérard die viermaal de Masters in rolstoeltennis wint of Veronique Bex die borstkanker overwon en dat hoofdstuk in haar leven op een moedige en mooie manier afsloot.

Het is maar een greep uit de diverse groep mensen en organisaties die aan bod komen in de nieuwe corporate campagne van TBWA voor de Nationale Loterij. Die bestaat uit een reeks inspirerende films door Billy Pols voor Czar, waarmee het reclamebureau de sterke verwezenlijkingen van een aantal mensen in de kijker zet én op die manier ook de spelers van de Nationale Loterij wil bedanken om dat en nog veel meer mogelijk te maken. Die gedachte werd ook samengevat in een nieuwe corporate lijn: ‘Nationale Loterij. Meer dan spelen.’

Ontdek de campagne vanaf eind december op televisie, via sociale media en op de website van de Nationale Loterij

Credits
Agency: TBWA\Belgium
Client: Nationale Loterij ; Joke Vermoere
Campaign Title: Nationale Loterij Corporate
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Team: Thomas De Vreese, Menno Buyl
Account team: Nancy Vanlerberghe, Hadoum Ghassab, Carlota Schuermans
Tv Producers: Cindy De Mooter,Mieke Vandewalle
Production Company: CZAR
Director: Billy Pols
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Cezary Zacharewicz
Post-production: MAKE
Post Producer: Greet Van Thillo
Offline edit: Kevin Whelan
Online & VFX: Enzo Piccinato
Colorgrading: Joost Vandekerckhove
Sounddesign & mixing: Postoffice
Music: Massive Music