De nieuwe PUB is er… en hij zal niet onopgemerkt voorbijgaan

Media / News

In deze vers van de pers verschenen editie pakt PUB Magazine hete hangijzers aan: fake news, sponsoring en nieuwe speelvelden voor merken.

In haar editorial hekelt Marine Dehossay de wildgroei aan uitgesproken meningen en nepnieuws.Een pleidooi voor media om hun oorspronkelijke rol weer op te nemen: betrouwbare, in context geplaatste informatie brengen,en mensen de ruimte laten om zelf hun mening te vormen.

Sponsoring staat in dit nummer centraal als een sector in volle verandering. Waar het vroeger vooral om zichtbaarheid ging, draait het vandaag om volwaardige strategische partnerships: meetbaar, activerend en creatief ingevuld. Bureaus, merken en media delen hun inzichten en staven die met cijfers.

Daarnaast zoomt PUB in op wat onze sector vandaag op zijn kop zet: de invloed van AI op creativiteit, de belofte van Extended Reality (XR), het belang van lokale media, en inspirerende portretten van gevestigde en nieuwe talenten.

Tot de stemmen die dit nummer verrijken behoren onder meer Bernard Puttaert (Blue Mango Design), Bernard Cools (Space), Tijl Sacré (DPG Media Advertising), Karel Vinck (Finch Collective), Catherine Hubaut (Biggie), Thomas Kubski (Deloitte Digital), Thierry Jourquin (XR Intelligence), Jean-Paul Philippot (RTBF), Paul Baeyaert, Luc Van Haver et Coralie Barbier (Mosaert)… en heel wat anderen.

Nog vóór je het magazine openslaat, nodigt de cover uit om even stil te staan. Alpaga zorgde voor het ontwerp (Julien Rousselet, Déborah Faltin & Cédric Faltin) waarin maar liefst 23 logo’s verstopt zitten. Aan jou om ze allemaal te vinden!

Dus… klaar om in dit nieuwe nummer te duiken?

Blader hier online door PUB Magazine