De Persgroep Advertising krijgt nieuwe structuur


Katrien Willems wordt vanaf 1 januari sales director van de Persgroep Advertising en stuurt de verschillende nationale salesteams aan onder leiding van Tom Van Doorslaer, Ann-Sophie Libbrecht, Brian Bollen en Nathalie Van Goethem. Daarnaast wordt Nathalie Coppens als sales director verantwoordelijk voor de regionale salesteams.
BrandTales, onder leiding van Nora Vanderschrick, krijgt extra versterking met Lindsay Slabbinck als licensing manager en Thijs Dely als account manager - hij komt over van Humo.
Op zoek naar innoverende oplossingen, gebaseerd op technologische evoluties zoals programmatic buying? Daarvoor is er de gloednieuwe cel Sales Innovation. Maarten Galle wordt als head of sales innovation bijgestaan door Bert Velghe.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


