De Persgroep Advertising krijgt nieuwe structuur

Katrien Willems wordt vanaf 1 januari sales director van de Persgroep Advertising en stuurt de verschillende nationale salesteams aan onder leiding van Tom Van Doorslaer, Ann-Sophie Libbrecht, Brian Bollen en Nathalie Van Goethem. Daarnaast wordt Nathalie Coppens als sales director verantwoordelijk voor de regionale salesteams.
BrandTales, onder leiding van Nora Vanderschrick, krijgt extra versterking met Lindsay Slabbinck als licensing manager en Thijs Dely als account manager - hij komt over van Humo.
Op zoek naar innoverende oplossingen, gebaseerd op technologische evoluties zoals programmatic buying? Daarvoor is er de gloednieuwe cel Sales Innovation. Maarten Galle wordt als head of sales innovation bijgestaan door Bert Velghe.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]