De Persgroep Advertising straks zonder bureaucommissie

In de loop van dit jaar schaften vele spelers op de Belgische reclamemarkt de bureaucommissie af. "De Persgroep Advertising stelt zich solidair op en ook bij ons behoort dit systeem vanaf 1 januari 2017 tot het verleden," zo laat De Persgroep Advertising vandaag weten. "Het is duidelijk dat het systeem van de bureauommissie niet langer afgestemd was op de huidige manier van samenwerken. Daarom kondigen ook wij een nieuwe manier van werken aan. Concreet betekent dit dat het brutotarief niet wijzigt en dat de bureauommissie van 15% zal verrekend worden in het commercieel beleid. Aan de huidige nettotarieven verandert dus niets."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]