De Persgroep Advertising straks zonder bureaucommissie

In de loop van dit jaar schaften vele spelers op de Belgische reclamemarkt de bureaucommissie af. "De Persgroep Advertising stelt zich solidair op en ook bij ons behoort dit systeem vanaf 1 januari 2017 tot het verleden," zo laat De Persgroep Advertising vandaag weten. "Het is duidelijk dat het systeem van de bureauommissie niet langer afgestemd was op de huidige manier van samenwerken. Daarom kondigen ook wij een nieuwe manier van werken aan. Concreet betekent dit dat het brutotarief niet wijzigt en dat de bureauommissie van 15% zal verrekend worden in het commercieel beleid. Aan de huidige nettotarieven verandert dus niets."
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]