In de loop van dit jaar schaften vele spelers op de Belgische reclamemarkt de bureaucommissie af. "De Persgroep Advertising stelt zich solidair op en ook bij ons behoort dit systeem vanaf 1 januari 2017 tot het verleden," zo laat De Persgroep Advertising vandaag weten. "Het is duidelijk dat het systeem van de bureauommissie niet langer afgestemd was op de huidige manier van samenwerken. Daarom kondigen ook wij een nieuwe manier van werken aan. Concreet betekent dit dat het brutotarief niet wijzigt en dat de bureauommissie van 15% zal verrekend worden in het commercieel beleid. Aan de huidige nettotarieven verandert dus niets."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]