De star campaign van Eurydice Gysel

Crea / News

Naar aanloop van de Creative Belgium Awards op 5 juni 2020 zet Creative Belgium vanaf 14 februari alweer een aantal leden met hun favoriete campagne van 2019 in de kijker. U kent ze waarschijnlijk als de love campaigns, maar dit jaar werden ze gedoopt tot de star campaigns, volledig in het thema van de Creative Belgium Awards 2020. 

De star campaigns is een serie van filmpjes waarbij telkens iemand uit de sector aan het woord wordt gelaten over zijn/haar star campaign van het afgelopen jaar: dé campagne waarvan je zegt: “Ik wou dat ik ze zelf bedacht of gemaakt had.” Het moet dus gaan om een campagne van een ander bureau. Deze reeks love campaigns 2020 werd gemaakt in samenwerking met Hurae.

Ook onze mensen van Mortierbrigade voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen is de star campaign van Eurydice Gysel, executive producer bij Czar. In de campagne worden verkiezingsposters van het Vlaams Belang gerecycleerd. De slogan ‘voor onze mensen’ wordt vervangen door het positieve ‘ook onze mensen’.

Credits
DOP: Jordan Vanschel & Pieter Neirynck 
Editor: Jelle Stroo 
Grading: Jelle Stroo 
Online: Jelle Stroo 
Music: Peter Baert 
Soundstudio: Raygun 
Photographer: Jimmy Kets 
Recyclage & Drukwerk: Superdruk 
Client: Vluchtelingenwerk Vlaanderen 
Contact: Eef Heylighen 
Agency: Mortierbrigade 
CD: Jens Mortier
CD: Joost Berends
CD: Philippe De Ceuster
Creation: Frederic Zouag
Creation: Nicolas Gaspart
Digital Creative: Ramin Afshar 
Producer: Tuyen Pham 
PR Manager: Anne-Cécile Collignon 
Social: Jonas Van Bael, Tom Baetens, Laura De Mey 
Digital Director: Pieter Nijs 
Digital Project Manager: Jeroen De Bock 
UX Strategist: Wout Leemans 
Design: Milk&Cookies 
Development: Milk&Cookies 
DTP: Vito Latorrata