
Aan de hand van 4 simpele vragen wordt het pensioeninkomen berekend en krijgt de gebruiker onafhankelijk pensioenadvies. De tool duidt vervolgens op heldere en eenvoudige manier aan hoever de gebruiker nog verwijderd is van zijn doel. Hiervoor neemt de coach als uitgangspunt dat de gebruiker ook na zijn pensioen zijn levensstandaard wil behouden. Gesegmenteerde redactionele content versterkt de tool waardoor de gebruiker persoonlijk en op maat gemaakt advies ontvangt rond bijvoorbeeld pensioensparen, studiejaren afkopen, langetermijnsparen ... Zo krijgt een 30-jarige werknemer andere informatie dan een 50- jarige zelfstandige.
De tool, die vanaf nu nadrukkelijker naar voren wordt geschoven, heeft volgens al een uiterst succesvolle start gekend, met dagelijks lezers en niet-lezers die hun financiële toekomstplan analyseren en de online pensioenpagina’s van De Tijd | L’Echo raadplegen. Hierbij is het vooral interessant om vast te stellen dat de tool niet alleen door bijna-gepensioneerden gebruikt wordt, maar dat 1/4 jonger is dan 44 jaar.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]