De Vergeten Straat: de verborgen place to be van de MIVB

Crea / News

mortier mivb stibBrussel krijgt er een nieuwe straat bij. Deze nog onbekende straat heeft één opmerkelijke eigenschap: ze is onvindbaar. Ter gelegenheid van de Week van de Mobiliteit en de lancering van hun nieuwe app, presenteert de MIVB de ‘Vergeten Straat’. Een geheime plek met exclusieve muzikale en artistieke evenementen, die je alleen kan vinden met de nieuwe MIVB-app. De Vergeten Straat (een knipoog naar het boek van Louis Paul Boon) is bedacht door mortierbrigade en georganiseerd door Digizik. Op het programma: een tijdelijke bar, pop-up shops, een plantenwinkel en elke dag exclusieve muziekevenementen. Voor de aankleding van de Vergeten Straat zorgt illustrator Wenc. De openingsuren en het complete programma vind je op de Facebook-pagina van de MIVB. De app stond al binnen enkele uren op nummer 1 bij de reisapps van Google en de App Store!mortier mivb stib

De Vergeten Straat is een concept van creatief bureau mortierbrigade en bureau Digizik, in samenwerking met Ibiza Light & Sound, PUP Plezante & Uitzonderlijke Planten, Havana Club, Vedett, Les Tartes de Françoise, CHECK, De Grootste Kermis Ter Wereld, Stereoclip en Under My Garage.mortier mivb stib

(foto's Bart Decobecq)

Credits campagne

Client: MIVB
Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Anne Vanmechelen
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Producer: Amandine Clio
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Design: Sophie Bayeul, Vito Latorrata
Illustration & animation: De Kwekerij - Barbara Vandekonijnen
Digital: Jeroen De Bock
Art direction, location design, events and partnerships management: Digizik
Account Director: François Charles
Project Manager: Samantha Lomonaco
Project Manager: Valentin Mazzaramortier vergeten straat rue introuvable