De Vloer en BelVita lachen op Blue Monday

Spolier alert: de positieve energie begint bij het lezen van dit bericht. Want maandag 16 januari is zogezegd de meest depressieve dag van het jaar. Maar niet voor de treinreizigers die langs Antwerpen en Brussel Centraal passeren. De BelVita-photobooth trakteert er hen niet alleen op koekjes, maar ook op speelse kaartjes met een grote glimlach die de rest van België mee laten lachen. Of toch de Belgen die op de sociale media zitten tenminste.
"Na ruim twee weken in het nieuwe jaar stellen dat de meest depressieve dag al achter rug zou zijn, is misschien té positief gedacht (lacht). Neen, la vita e bella en dat is alvast de belangrijkste reden om die dag te beginnen met een koekje van BelVita en een grote glimlach," aldus Johan Roelandt, positieve creative director bij De Vloer.
#PositieveEnergieBegintHier

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





