De Vloer en BelVita lachen op Blue Monday

Spolier alert: de positieve energie begint bij het lezen van dit bericht. Want maandag 16 januari is zogezegd de meest depressieve dag van het jaar. Maar niet voor de treinreizigers die langs Antwerpen en Brussel Centraal passeren. De BelVita-photobooth trakteert er hen niet alleen op koekjes, maar ook op speelse kaartjes met een grote glimlach die de rest van België mee laten lachen. Of toch de Belgen die op de sociale media zitten tenminste.
"Na ruim twee weken in het nieuwe jaar stellen dat de meest depressieve dag al achter rug zou zijn, is misschien té positief gedacht (lacht). Neen, la vita e bella en dat is alvast de belangrijkste reden om die dag te beginnen met een koekje van BelVita en een grote glimlach," aldus Johan Roelandt, positieve creative director bij De Vloer.
#PositieveEnergieBegintHier
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]