De Vloer en Greenway eten vegetarisch zonder nonsens

Crea / News

Met drie eerlijke, recht voor de raap TV-spotjes en dito OOH haalt De Vloer een resem clichés omtrent vegetarisme onderuit. Er wordt immers nog veel te polariserend gedaan rond vlees- en niet-vleeseters. Voor sommigen ben je ofwel het een of het ander, terwijl je gerust op donderdag een steak kan eten en op vrijdag spaghetti met vegetarisch gehakt. Niks mis mee en het is zelfs beter voor jezelf en de planeet.  

Dat het gehakt van Greenway verkozen is tot product van het jaar is dan ook geen toevalligheid. No meat, en zeker No Nonsense. 

https://vimeo.com/527350256

https://vimeo.com/527351051

https://vimeo.com/527351522

Credits

Client: Greenway 

Contacts: Eveline Bultynck, Paul Florizoone 

Agency: De Vloer 

Creative Directors: Geert Verdonck, Johan Roelandt

Creatives: Louise Windels, Sven Pede, Matthias De Smet, Ivo Mertens

Account team: Patrick Clymans, Arvid Leyman 

Strategy: Dorien Mathijssen 

Producers: Audrey Dierckx, Lauranne Van Der Heyden

Production company: MAKE 

Photography & Film: Foodphoto