Met drie eerlijke, recht voor de raap TV-spotjes en dito OOH haalt De Vloer een resem clichés omtrent vegetarisme onderuit. Er wordt immers nog veel te polariserend gedaan rond vlees- en niet-vleeseters. Voor sommigen ben je ofwel het een of het ander, terwijl je gerust op donderdag een steak kan eten en op vrijdag spaghetti met vegetarisch gehakt. Niks mis mee en het is zelfs beter voor jezelf en de planeet.
Dat het gehakt van Greenway verkozen is tot product van het jaar is dan ook geen toevalligheid. No meat, en zeker No Nonsense.
https://vimeo.com/527350256
https://vimeo.com/527351051
https://vimeo.com/527351522
Credits
Client: Greenway
Contacts: Eveline Bultynck, Paul Florizoone
Agency: De Vloer
Creative Directors: Geert Verdonck, Johan Roelandt
Creatives: Louise Windels, Sven Pede, Matthias De Smet, Ivo Mertens
Account team: Patrick Clymans, Arvid Leyman
Strategy: Dorien Mathijssen
Producers: Audrey Dierckx, Lauranne Van Der Heyden
Production company: MAKE
Photography & Film: Foodphoto
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]